måndag 23 juli 2012

Tabata

Vakanda klockan 6 och skjutsade krille till sin första jobbdag efter 3 veckors semester. 2,5 h hade han sovit inatt. Tydlig jobbångest. Jag däremot hade sovit gott och var rätt pigg när jag kom hem efter jag lämnat av han på jobbet.

Men, eftersom jag börjar jobba 17 denna vecka så tänkte jag sova någon timma till. 11!!!!! Ringer krille och väcker mig och det var som att slå en köttklumpar i huvudet! Helt förstörd. Ont i huvudet och måste ha varit i den djupaste sömnen ever!

Men, efter lite nybakat bröd och oboy så kände jag att jag inte kunde spendera hela dagen i soffan. Körde ett styrkepass (tabata app rekommenderar jag inne då solen var på humör att förgylla min dag.

Hips vips var man pigg och glad igen! Tränat så dåligt de senaste veckorna så blev påmind om hur skönt det är!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar