söndag 25 september 2011

Spelkväll

Igår blev det en lugn lördag som jag började med att jobba lite på, Kappahl 11-16 och efter det så blev jag upplockad på jobbet av krille så for vi till Max och köpte med oss mat och for till Joe och anna och käkade och såg hockeyn.

Efter det fikade vi och spelade spel till halv ett på natten :)

Idag skulle jag och Annika ha farit till Luleå och shoppat men Annika hade varit på fest så orkade inte med någon shopping. Såå då fick krille bli hennes ersättare så han var min Co-shopper. Fick med mig tre par skor hem, en halsduk, två sulor och underkläder!

Sen For vi till gymmet och var tänkt att vi skulle fara ut och springa men tiden springer iväg. Krille ska fixa med släpet och mamma bjöd på filé och så film ikväll så finns inte mycket tid kvar för någon joggingtur ;p

0 kommentarer:

Skicka en kommentar