söndag 11 september 2011

Kollage

Husvagnssemester i kukkolaforsen.
Det har blivit lite Ikea och lite galleriashopping över på finska sidan, trots att det inte alls är det min plånbok vill denna månad. Meeen, lyssnade på känslan och struntade i förnuftet. Sparar man i massa månader så får man ;p
Nåja, blivit ett par byxor i skinnimitation, svarta, för har ju blivit en svart människa. (har hela mitt liv avskytt svartakläder för det är det tråkigaste man kan ha) så.. Summan av kardemumman, jag är sjukt tråkig nu!
Sen en rosa klänning, smyckestillbehör till örhängen jag ska göra :)
Vi har ätit en godmiddag som jag tillagade på gasolspisen. Pepparbiff med smörstekt svamp, färsk pasta med en vitlök/franskaörtersås. Blev en lyxig middag för att vara husvagnssemester! Nå, krille åt så mycket att han fick ont i magen och det är ju tecknet på bästa betyg i detta hushåll ;p
Nu ska vi smälta maten några minuter till och sen ut och springa om det inte bli regn! ;) bastu och film blir det i vilket fall som helst :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar