måndag 14 februari 2011

Lovedinner

Vi fortsätter väl blogginläggen i kärlekens tecken. Gillar det! Jag lagade en god middag till Kristoffer efter jag kommit hem från jobbet. Fläskfilégryta med lime, kantareller, champinjoner, broccoli, minimorötter, vitvin, vitlök M.M Shit vad grejer det blev i slutändan. Blev supermums och i våran "halv åtta hos mig" Fick jag 9/10 poäng av Kristoffer. 

Jag är nöjd. Betydligt bättre än hon på tv så kan inte klaga. Tror "florsockerdekorationen" gjorde rätt mycket.

Nu ska jag rusa tillbaka till vardagsrummet där kristoffer fixat mysstämmning. Han utlovade massage i ett svagt ögonblick innan middagen. Måste skynda innan han ändrar sig!! Kanske jag kan tjuva till mig lite hårpillande *håller tummarna*

1 kommentarer:

Kristoffer sa...

mmmm....det är tur att man har världens bästa kock här hemma.

Annars hade det bara blivit en variation av hamburgare, bullens pilsnerkorv och parisare på menyn ;)

Skicka en kommentar