tisdag 22 februari 2011

godmorgon världen!

Började morgonen med att vakna åtta men att ligga och dra mig till nio. Sen var det upp på löpbandet och sen göra en god soppa till lunch. Ska snart iväg till jobbet.

Skönt att ha så mycket tid på sig innan jobbet när man stiger upp tidigt. I love it! 

Sen ser jag fram emot fredag så jag och Kristoffer (och nelly) åker iväg till umeå och ska bo på hotell och köpa badtunna. Myyyys! Nelly får ju faktiskt följa med. kostade 100 kr per natt men hur mys blir inte detta. Nu ska jag bara göra bort de närmsta 3 dagarna och sen får man vara lite ledig. Det var väl på tiden?

Räknade ut förra veckan typ att jag hade jobbat ca 57 timmar förr förra veckan, ca 43 veckan efter det så är gode slut.

Annika, jag och Sofia på krogen i fredags. Annika hade vi ju fixat håret på och ni kan ju gissa om det blev succé?!!??!!??!!!!!! Om det blev.. ojoj

0 kommentarer:

Skicka en kommentar